.

.

fredag 7 augusti 2020

Idag har äntligen sommar värmen kommit tillbaka.
Leo började bråka med Nelli så fort han vaknade så Nelli och jag gick ut med Tuffs och gungade lite sen gick vi hem till Micke skulle hämta Leo till campen. Sen gick jag ner på baksidan men Nelli stannade i soffan och såg på tv en stund. Hon har sagt hela dagen att hon har ont i magen.
Jag såg att dom hade ryggsäckar på ÖB och Nelli behöver ha en till skolan så jag frågade pappa om dom skulle ut och åka något och han frågade mamma och så föreslog dom att Nelli skulle åka med dom och titta på ryggsäckar. Jag passade på att sola och läsa lite medans dom var borta. Jag älskar att läsa men jag kan inte minnas när jag hade tid att läsa senast säker innan Nelli föddes men den här semestern har jag hunnit läsa 2 böcker. 
Nelli kom hem super lycklig och visade upp ryggsäcken, gympapåse och pennfodral som dom hade köpt. 
Sen åt vi lunch på baksidan och när solen försvann gick vi och handlade. 
Vi åt tacos som alltid på fredagar och tittade på Gone in 60 seconds. Jag och Robin håller på att plöja igenom alla bra 90 tals filmer.
Jag och Nelli var inte i säng förrens halv tio men så får det va ibland. 
I morgon ska vi sola, bada, fika och läsa böcker bestämde Nelli innan hon somnade. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)