.

.

måndag 31 augusti 2020

måndag

Idag när jag kom hem gick jag och handlade en snabbis och sedan gick jag hem och dammsög och precis då kom Leo hem från skolan. Han ville ha en hamburgare för att lunchen hade inte varit god och han behöver äta mer.
Sen gick jag och Tuffs och hämtade Nelli. Idag var hon inne på fritids och lekte med Freja som går i den andra klassen. 
När vi kom hem gjorde jag mat till Robin som skulle på träning och sedan mat till oss, jag har ont i huvudet och mår rätt dåligt så det blev pulvermos köttbullar och gräddsås men det är sjuk gott. Jag passade på att bre mackor till frukosten också för jag är så trött på morgonen. 
Efter maten berättade Nelli om skoldagen, annars har hon aldrig tid att berätta nåt. Hon berättade om sin plats och att dom hade sorterat lego och att hon har en ny bästa kompis. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)