.

.

söndag 2 augusti 2020

Ännu en kon skit dag.
Just nu känns det som att varje dag rinner bort i menlöshet och skapar ångest och frustration. 
Idag gick jag och Nelli och lekte som vanligt på dagis gården. Sen gick vi hem, och hon skulle leka hos Agnes tills Robin och Leo hade ätit frukost. 
När jag hade väckt killarna och gett dom frukost gjorde jag rent Cockies bur. Sen säger dom att AIK matchen börjar 14.30 och jag hade helt missat att den började så tidigt och Agnes och Nelli skulle ju få leka här och jag hade lovat Robin att jag skulle spela med honom. Straxt därefter kommer Nelli hem och är jätte ledsen för Agnes ville inte leka mer. Jag gör lunch till henne och skyndar mig att spela med Robin då säger dom att matchen är uppskjuten till 17 så jag och Nelli går och handlar. I butiken ramlar hon och landar på ansiktet så klart så hon får en piggelin att kyla ner det med. När vi kom hem var det fortfarande illa så det blev 2 glassar till innan jag kunde spela en pytte stund med Robin. Då skjuter dom upp matchen till 18.
Nu är maten klar, Nelli får äta burkmat för något annat kan hon inte äta. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)