.

.

fredag 31 juli 2020

Jag undrar vart tiden tar vägen. Jag kliar mig i huvudet och försöker komma på vad jag har gjort hela dagarna. Vissa dagar har jag inte gjort något vettigt alls så vart tar alla timmar vägen.
Idag gick vi ut med Tuffs vid ett tiden och då träffade vi mamma som hade varit i skogås och handlat så vi gjorde sällskap med henne hem, fikade lite sen är vi skulle gå hem kom Nelli på att hon hade gjort ett armband till mormor som hon hade slagit in i ett presentpapper som hon också hade gjort själv. Hon har velat gå till mormor och ge armbandet i en vecka och när hon kom på det började hon gråta så morfar skjussade hem oss och hämtade paketet och så åkte vi tillbaka till mormor och gav henne det och sen åkte vi hem igen. 
Sen blev det inte så mycket gjort den dagen heller. Robin och Leo vart osams och det tog över en timmes diskuterande innan jag gav upp och var tvungen att börja leta efter något att laga till middag eftersom klockan blivit så mycket. 



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)