.

.

onsdag 1 juli 2020

Städa förrådet.

Idag fick jag ett infall när vi kom hem Tuffs att städa förrådet. Det är något jag har tänkt hela våren att jag ska ta på semestern. Men jag har inte stressat med något i år, det har varit jätte skönt. Annars om åren har jag alltid startat semestern med att göra allt som jag har tänkt hela våren att det tar jag på semestern. Och stressat som en galning för att hinna allt. 
Jag har en lång lista i år också som vinden, klädkammaren nere mm men många saker är det ingen idé att ta tag i förens Micke har hämtat sina saker. 
Men det blev jätte bra med förrådet och pappa kom förbi en sväng så då bad jag honom att hjälpa mig att skruva ihop grillen. Den var nästan färdig men jag var så less på allt skruvande och det var sjukt svårt i början att hålla ihop grillen och skruva samtidigt. Jag hade behövt 8 armar. Men nu är den äntligen klar
Pappa skulle komma förbi i morgon ochnta med sig allt skräp till tippen och ta hem deras grill som jag har lånat. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)