.

.

fredag 10 juli 2020

En dag i solen

Idag har vi hunnit med en hel del smått och gott. 
Vi stannade i en park när vi ar ute med Tuffs och lekte café. Nelli bakade tårta och lagade mat åt mig. Jag fick köttbullar och potatismos och kärlekstårta och jag blev så hungrig och sugen så vi gick hem och åt köttbullar, potatismos gräddsås och lingon till lunch på balkongen. 
Det är första gången vi äter på balkongen den här sommaren. 
Tycker att bordet blev riktigt bra efter att jag målade det grått. Nu matchar det stolarna som är vita och grå. 
Efter lunchen var det så varmt så vi gick ner på baksidan och Nelli badade lite fast det var fruktansvärt kallt i poolen. 
Sen fick jag mat av Nelli igen, vi hade födelsedagskalas för hennes docka. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)