.

.

måndag 13 juli 2020

Wall sticker och blåbär.

Idag satte vi upp Nellis wallstickers i hennes rum. Det blev superfint. 
Sen har jag spelat lite med Robin. Nelli har haft en gnäll dag, hon ville göra något kul men jag hade lovat Robin att jag skulle spela med honom så vi ringde och frågade morfar om han kunde gå till nån park medhenbe en liten stund men han kunde inte så Nelli satt och grät länge och inget jag sa eller gjorde fick henne att sluta. 
Men på eftermiddagen gick vi till skogen på promenad med Tuffs och det gillar hon och dessutom var skogen full av blåbär. Jag har aldrig sett så mycket blåbär nånsin så vi plockade massor sen ville Nelli ha blåbärspaj nensp länge kunde vi inte stanna och plocka blåbär så vi gick till Ica och köpte blåbär och sen åt vi paj till efterrätt. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)