.

.

torsdag 17 december 2020

Hjärnkirurgi

Fy fan vad tålamods prövande det här var. Om jag ver inte hade velat göra det här så hade jag kastat det i väggen för länge sen.
Jag ska sy i ringar i min hissgardin (som jag tillverkade av en mör gardin som var för liten).
För när man drar upp den hänger den så knöligt och när jag googlade sy egen hissgardin så använde dom ringar (och endel pinnar men jag kan inte sy in pinnar för tyget räcker inte).
Jag köpte små ringar men när jag skulle sy i dom upptäckte jag att dom har en liiiiiten öppning och hur många gånger som helst så lyckades tråden hamna i skåran och ringen ramlade av. 
Men nu har jag hittat ett sätt så nu får vi hoppas att gardinen hänger snyggare annars blir jag galen efter allt detta jobb och pillande. 
När jag la ut gardinen på golvet upptäckte jag hur mycket solen har blekt tyget under sommaren. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)