.

.

söndag 13 december 2020

Lucia

Äntligen Lucia. Som vi har längtat. 
Nelli har väntat och frågat sen hon vaknade i morse om vi ska se på Lucia snart. 
Leo vaknade först och tillslut väckte jag Robin. Dom skulle åka och fika med Micke men Robin sov så länge att vi hann inte fika klart innan han kom, men det gjorde inget för han hade Emma med sig och det blev en otroligt glad överraskning. Även om vi pratar med varann ibland så saknade jag henne ännu mer när jag träffade henne. 
Jag tycker att Lucia var jätte dålig i år. Inte pga att dom var utomhus utan att det var så konstiga klipp med musik som vi inte kände igen och på andra språk osv. Det behöver inte nödvändigtvis vara fel men Lucia är tradition och mest för barnens skull. Och vi alla älskar Lucia och Nelli sjunger med i sångerna men i år satt vi mest och väntade på att det skulle komma något bra. Det bästa var nog barnen som sjöng. 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)