.

.

tisdag 26 januari 2021

Första dagen tillbaka

Det gick super smidigt i morse, eftersom morfar hämtade oss 7.45 behövde vi inte gå upp förens 7.15 och det var bra för Nelli var väldigt trött men glad över att äntligen få gå till skolan igen. Ännu gladare blev hon när jag berättade att morfar skulle skjussa oss så att hon slapp vara på morgonfritids.
Jag gjorde iordning mig och gick ut med Tuffs medans hon åt frukost och sen åkte vi. 
Idag skulle dom gå iväg på fritids och vara tillbaka till 16 och jag ville inte att hon skulle gå med på det eftersom jag tror att hon kommer vara oerhört trött efter att ha varit i skolan så Robin gick och hämtade henne kl 13.
När jag kom hem från jobbet låg hon i soffan och vilade och tittade på paddan. Hon var jätte trött men också jätte glad för att ha varit i skolan och träffat läraren och alla kompisar igen. 

Nelli är så sjukt duktig. Hon kom ut i köket med Cockie matskål för hennes mat var slut och så fyllde hon på ny mat och satte tillbaka skålen i buren igen. Cockie blir så glad när hon får mat och då blir hon minsann inte rädd när man har handen i buren men hon lutade sig tillbaka så långt hon kunde. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)