.

.

lördag 30 januari 2021

Lördag

Så skönt med helg.
Det har verkligen känns den här veckan att jag har jobbat längre dagar. Trots att jag fortfarande kommer hem på eftermiddagen så är jag så trött och det är mer eller mindre dags att börja med middagen på en gång. 
Robin har hämtat Nelli i skolan dom dagar som jag har slutat 15 så då har jag sluppit det när jag kom hem. 
I morse vaknade Nelli först vid 6.45 men hon somnade om och sov till 7.35 och då gick hon upp och spelade på paddan och jag sov en stund till och gick upp vid 8.20.
Sen åt vi frukost och spelade ett tag. 
Nelli följde med ut med tuffs och jag drog Nelli i pulkan och vi åkte i en backe några gånger men sen fick hon snö i skon så då gick vi in. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)