.

.

tisdag 9 augusti 2022

Näst sista dagen

Jag började morgonen med att gå ut och springa för min fot har känt ganska bra nu men det var ett misstag, nu gör det så ont igen så jag knappt kan gå. 
Nelli och jag tog en sväng ner till badet på eftermiddagen det var fortfarande skönt i vattnet men det kändes att sommar värmen är borta.
Sen gick vi hem och gjorde middag och Robin gick iväg på sin första handbolls träning. 
Nelli och jag köpte godis och kröp ner i sängen och hade film mys. 
Jag är så sjukt trött på kvällarna. Förstår inte varför 2 kvällar i rad har jag somnar i hennes säng och vaknat efter ett tag och bara gått och lagt mig i min säng och fortsatt sova. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)