.

.

tisdag 6 juni 2023

Körkort.

Idag hade Robin sin uppkörning kl 15.35.
Robin har övningskör i skolan med läraren där eftersom han går Fordon Transport. Så han åkte och till skolan på morgonen för att övningsköra under dagen. (tycker Robins lärare är så otrolig, alla vi som jobbar i skolan är lediga idag eftersom det är klämdag men ändå övnings körde han med Robin hela dagen.) 
Robin var så fruktansvärt nervös på morgonen och det var ännu värre eftersom hans medicin inte hade börjat verka än. 
Jag hade ångest hela dagen och mådde fruktansvärt. Jag bryr mig inte alls om han inte klarar uppkörningen men jag var så rädd att han skulle må dåligt om han inte klarade den 
Micke ringde och sa att han skulle åka dit men vänta till Robin hade åkt iväg för vi tänkte att Robin skulle bli ännu mer nervös om han såg micke där. 
Sen fick jag det här 16.20 och min hjärna kunde inte ens prossessa det som stod även om jag förstod vad det stod. 
Lite för att klockan bara var 20 över fyra. Jag trodde att uppkörningen skulle ta mycket längre tid. 
Jag ringde upp Robin men jag var fortfarande så överväldigad så jag kunde inte få fram nåt vettigt alls. 
Micke stannade på middag och sen skulle Robin på träning så vi hoppade in i bilen allihopa micke jag Leo tindra och Nelli och åkte med honom till träningen. Alla 500 meterna 😂

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)