.

.

söndag 18 juni 2023

Semester

Jag hade lovar Nelli att hon skulle få följa med mig på jobbet flera gånger men det funkar bara på loven och jag har inte jobbat på några lov, men idag så blev det äntligen tillfälle.
Nelli är så sjukt duktig och lätt.
Micke skjussade oss till jobbet för jag ville inte åka sparkcykel med Nelli och gå dit skulle ta fruktansvärt lång tid. 
Vi kom dit 8.20 så jag gick med henne till fritids och sa till personalen att jag tänkte att hon skulle vara där och dom skrev upp henne på listan. Jag sa hej då och gick till mitt möte.
Sen gick jag förbi och sa hej till henne när jag var på väg till lunchen.
Sen hämtade jag henne och tog med henne till mitt arbetsrum så hon fick se min plats och träffa Berian som jag jobbar med.
Sen gick vi hem. 
Eftersom Robin hade skolavslutning så gick vi och handlade och gjorde bål, laxrullar och krustader med skagenröra och firade med killarna. 
Sen gick vi ner och fyllde poolen och badade eftersom det var 26 grader varmt. 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)