.

.

torsdag 22 juni 2023

Sunes familj

Varje gång jag råkar ut för nåt sjukt tänker jag på den kommentaren.
En mamma sa till oss när vi började i aik innebandy att vi var som Sunes familj
Idag stod jag mitt i rabatten och klippte när jag får nåt i ögat, slår bort det och ser att det är en hummla och smärtan är fruktansvärd. Det brände och sved så jag trodde att jag skulle bli blind. Jag sköljde med vatten från poolen tills det kändes lite bättre sen så baddade med salubrin och då gick det värsta över. På kvällen blev det som en liten gul boll under huden. 
Nelli var med Micke hos Anna och sen kom dom hem och hämtade mig och sen åkte vi hem till Anna och åt middag. Efter maten åkte micke och hämtade Robin och så kom Emma och Aron dit också. Vi kom inte hem förrän vid halv elva på kvällen. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)