.

.

torsdag 2 april 2020

Byta rum


Leo har sagt länge i säkert ett år att han vill ha ett större rum och jag förstår honom, hans rum är sjukt litet. Förstår faktiskt inte hur dom har tänkt när dom byggde.
Men iaf jag tänkte att Leo kunde ta mitt jag behöver verkligen inte ha det största rummet i huset eftersom jag bara sover där, så jag tänkte att jag och Leo skulle byta rum, men nu när jag började mäta så insåg jag att det går inte att få in min säng garderob och Nellis säng i Leos rum.
Jag kan inte ens få plats med min säng och garderob eftersom det är snedtak och att rummet inte heller har 4 raka väggar.
Sen dess har har vänt och vridit på saken tom så jag inte har kunnat somna vissa kvällar.
Jag tänkte att jag kunde ta Nellis rum, men jag vet inte om Leo skulle må bra av det. sen har jag tänkt att Robin kunde ta Leos rum men kom fram till att det inte skulle gå för Leo skulle bara bråka med honom.
Sen sa Robin att jag kunde ta hans rum, och just den dagen hade jag och Nelli varit ute på baksidan och då går vi ju genom Robins rum, så då började jag tänka att det var den bästa iden. Jag har tänkt det förut eftersom balkong dörren är i hans rum men sen tänkt att det är bättre att jag tar Nellis eller Leos rum eftersom dom är minst.
Men ju mer jag tänkte på saken kom jag fram till att det var bäst, eftersom nu börjar sommarhalvåret och då ska alla människor gå in och ut genom Robins rum hela dagarna, plus att han sover längst av alla och då ska vi antingen sitta och vänta på att han vaknar eller väcka honom varje dag.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)