.

.

torsdag 9 april 2020

Fixar

Vi började dagen med promenad med Tuffs och lite gunga sedan bar jag ner Leos skrivbord från vinden.
Han hade det i sittrum förut men det var så stort för det lilla rummet så vi tog bort det. Så jag tog ett gammalt ikea bord och skruvade på benen från skrivbordet men det blev vääääldigt rangligt.
Leo skruva fastbenen själv, men sen när vi skulle ställa det där vi hade tänkt så fick det inte plats så jag kom på att vi kunde ställa det över hans tv bänk och det blev jätte bra.
♥️
Sen gick jag och handlade, eftersom jag inte vill gå till centrum så ofta så blev det 2 kassar och en ryggsäck och sedan 2 paket. 1 Med Robins födelsedags presenter i och ett med kläder till Nelli.
Nelli var lite less på att jag bara har hållt på med flytten idag så hon fick kläderna i paketet för att hon skulle bli lite gladare. (inte alla, jag sparar lite till hennes födelsedag men hon fick alla byxorna för dom köpte jag för att hon behövde byxor, hon har vuxit ur näst alla )

Sen fortsatte jag att bära saker och fixa. jag försöker få bort alla leksaker ur Leos rum men det är inte det lättaste då han inte ill ha dom men han vill inte kasta dom och jag förstår honom helt för jag känner samma sak det är leksaker som han och Robin älskade när dom var små, jag hittade massa roliga vapen och masker i en av lådorna så jag Leo och Nelli lekte krig en stund, Robin kom också upp på slutet sedan fick jag skynda allt vad jag kunde för att leo skulle äta nåt innan an åkte på träningen.
Jag måste säga att jag är glad att vi sparar alla vapen och masker för man blir aldrig för gammal för att leka, jag känner snarare att vi borde köpa bättre Nerf vapen. 
Nelli sprang runt i sina Pippi kläder hela dagen ( eller eg är de Robin och Leos kläder men nu har Nelli dom) 



Jag hittade kort på Leo från när han var 3 år

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)