.

.

fredag 10 april 2020

Robin fyller 15

Nelli och jag vaknade redan klockan 8, jag ställde larmet på 8.30 för jag bestämde med Micke att han skulle komma 9.
Robin sover iof jätte länge men man vet ju inte om han vaknar tidigt för att han fyller år.
Men iaf, helt plötsligt hade vi massa tid att förbereda allt och jag kände att jag ångrade lite att jag höll på att förbereda allt klockan tio i går kväll men det är lika bra att inte spara allt till sista minuten utifall att något skulle hända.

Jag känner mig nöjd över lag Robin fick allt han hade önskat sig Airpods, Aik match tröja och sen köpte jag en tshirt med deras senaste budskap, en Aik necessär  och en tandborst för det kan ju vara kul. Nelli och jag slog in paketen tillsammans och hon ville att vi skulle lägga den inslagna tandborsten i necessären så det gjorde vi. Hon har ofta kreativa idéer.

jag tror att han hade en bra födelsedag, det är lite svårt med Robin faktiskt för ibland verkar han inte glad fast han är det. 
Han öppnade sina paket och Nelli och Leo tycker alltid att det är så kul att få ge presenter, det tycker jag är kul för jag tycker att det är lika kul att få ge presenter som att få så mina favorit dagar är julafton då jag får ge till alla och min födelsedag för då får jag saker och jag får ge saker till pappa eftersom vi fyller på samma dag.

Vi fikade och Robin är så fin för igår när jag frågad vad han ville ha för födelsedags fika sa han dammsugare för att Nelli gillar det och massa chokladbollar för det gillar pappa och Leo.
Efter fikat gick jag och Nelli ut med Tuffs och det var så fint väder och Nelli lekte så fin så vi var ute i nästan 2 timmar men det kändes bra för då kunde Robin få umgås med Micke i lugn och ro.
Sen kom mormor och morfar över och vi fikade lite ute eftersom dom inte ville komma in pga Corona.
Robin fick sin älskade Råsunda affisch som han önskade sig i julklapp men då var den slut, 2 aik tröjor och en handboll, men den var för liten för nu hade dom tydligen gått upp en strl sen några veckor tillbaka men den borde gå att byta.

Micke stannade och åt middag med oss,annars går vi alltid på restaurang på födelsedagarna men återigen pga corona så går inte det.
Robin Leo och Micke spelade spel på telefonerna tillsammans nästan hela dagen och hade kul.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)