.

.

söndag 27 juni 2021

ångest hela dan

Ush vad jag hatar dom här dagarna när jag har ångest hela dagen och det spelar ingen roll vad jag gör för det försvinner inte.
Robin bröt ihop i går kväll och bara grät och grät. Det började redan i torsdags då micke berättade att han skulle resa bort över midsommar med sin tjej och hennes barn och Robin frågade varför gör han inget sånt med oss. 
Och igår var han hos mormor och morfar och fick ett meddelande från micke med bilder och blev Robin så fruktansvärt ledsen och allt började om igen. Han bara grät och grät och frågade igen varför gör pappa inte sånt med oss och jag har inget svar. Jag har undrat varje dag varför han inte bryr sig om sina barn varför han inte träffar dom och gör saker med dom.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)