.

.

måndag 28 juni 2021

Tråk sommar.

Jag tycker att semestern hitill varit helt värdelös.
Lördag söndag måndag var bra för då var jag fortfarande bara glad övet att det var semester men sen blev det bara skit. 
Jag är så absurt styrd av vädret, det styr helt hur jag mår och känner.
Och varje dag har bara blandat vädret, är det sol och varmt hela dagen kan man fylla poolen sola bada äta lunch på baksidan. Och om det regnar hela dag känns det också bra för då kan man sätta igång och göra saker inne som man inte vill när solen skiner men nu är det soligt och varmt och sen kommer det moln regn åska och sen sol igen vilket gör att jag tappar lusten till allt och varje dag går jag bara runt och funderar på vad jag ska göra och sen är det helt plötsligt kväll och dags för middag och sova och sen börjar allt om igen. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)