.

.

torsdag 10 juni 2021

Skol bal

Idag var det dags för balen som vi har obsessat över i två veckor nu.
Vi sprättade fickor och rollade ludd tills allt var perfekt. 
Såklart är det fel på tågen idag och Robin oroade sig över det så jag ringde till morfar och frågade om han kunde skjussa dit honom så slapp han må dåligt.
Jag däremot har mått dåligt hela eftermiddagen, troligtvis en adhd grej för alla saker som är annorlunda stressar mig. 
Leo skulle iväg på innebandy kl 16.45 och sedan skulle Robin iväg och har känt mig så otroligt sentimental de senaste åren. Det är så stort att han går ut 9an och ska börja gymnasiet.
Robin har också mått dåligt sista veckan och oroat sig gör hur det ska bli i gymnasiet men också varit ledsen över att sluta 9an och skiljas från alla klasskamrater och lärare. 
Robin har haft en otroligt bra klass och trivts så bra i skolan.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)