.

.

måndag 7 juni 2021

Inte som alla andra familjer.

Idag var det 29 grader och solsken när jag kom hem från jobbet så jag tog fram lilla poolen, skurade den och fyllde i vatten, och skyndade mig att hämta nelli i skolan så hon inte skulle dö av värmeslag.
När vi kom hem var det helt molnigt och vattnet i poolen var iskallt så det gick inte att bada, så vi gick in ist.
Tom Leo kom ut och stoppade fötterna i poolen. 
Sen när jag skulle börja med middan ville Leo att vi skulle gå ut och doppa fötterna en stund och då var det fullt solsken och vattnet var varmt så jag skojade och sa ska vi värma pizza och äta i poolen.
Men Leo övertalade mig att köpa pizza på grillen och han följde tom med och handlade. Sen satte jag mig och åt i poolen och vi hade så skoj.
Jag skojade med Leo om att tappa mat i poolen och så råkade  jag göra  det så det flöt både paprika och lök i poolen. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)