.

.

lördag 4 december 2021

Lördag

Jag har så sjukt ont i armarna så det gör tom när jag lyfter dom.
Först har jag absurd träningsvärk i höger arm efter att ha haft gympa med barnen på jobbet där jag kastade boll i en timme. Snacka om totalt otränade muskler. 
Sen har jag ont i vänster armen efter sprutan i går. Oerhört bra taiming 😂
 Nelli och jag har varit ute med Tuffs och Nelli lite i snön hela vägen.
Sen åkte hon lite stjärtlapp i backen på gata och precis då kommer den jävla kärringen mitt emot och talar om att man får inte åka pulka där för julbelysningen i flaggstången har redan gått sönder en gång.
Jag brukar gå sp fort jag ser henne för hon klagar på precis allt. Det är som att hon letar efter nåt negativt att säga så fort hon ser en. 

Nu ska jag städa lite, det är så tomt och tyst här hemma, Nelli spelar, Leo är hemma hos sin tjej och Robin åkte precis på fotboll. 
Jag håller tummarna att han får komma in. Han var så upphätsad hela förmiddagen för att vi kanske vinner SM guld idag. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)