.

.

onsdag 29 december 2021

Jag har haft ont i huvudet sen jag vaknade i morse så jag har mest suttit i soffan och gjort ingenting, Nelli tyckte det var tråkigt och jag tycker att det är skit.
När man är ledig vill man ju passa på att göra allt man inte hinner när man jobbar. 
Tuffs hade kissat inne i natt och jag tycker att han inte verkar så pigg idag 😪
 Robin åkte på hockey på dagen och han var så rädd att han inte skulle komma in för att han har inget legitimation men det gick jätte bra. Tur för han har pratat om det i flera dagar att tänk om jag inte får komma in.
Dom nya restriktionerna säger att är man över 18 måste man ha vaccination bevis. Men då kanske man måste bevisa att man inte är 28.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)