.

.

lördag 1 januari 2022

Nyår

I år är första gången som jag inte firar nyår med Leo.
Han ville promt fira hemma hos sin tjej. 
Först sa jag Nej för Robins skull, jag tänkte att han skulle tycka att dry var tråkigt att bara vara med mig och Nelli men så har dom tjafsat så mycket dom senaste dagarna så Robin tyckte att det inte gjorde något om Leo firade med sin tjej.
Men jag tyckte synd om Robin ändå så jag frågade mormor och morfar om dom ville komma hit och äta med oss. 
Sen när klockan är fyra kommer Robin och frågar om han får åka och fira hos en kompis men så sa jag Nej för jag ville verkligen vara med honom och jag vet att mormor och morfar inte stannar så länge. 

När mormor och morfar hade gått hem tittade vi Ron rör om och åt chips och vi var klara vid halv tolv så då gick jag ut med Tuffs och sen vid tolv gick vi ut och tittade på fyrverkerierna. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)