.

.

onsdag 5 januari 2022

Sunes familj.....

Leo och Tindra kom hem på eftermiddagen igår. Efter en stund frågade Leo om jag visste vart hans telefon var.
Mitt i middagen började han panik rejält så jag gick upp och letade igenom hela hans rum men hittade inte telefonen. 
Han kollade snapchat kartan och där stod det att den var i Älvsjö.
Så jag går till tågstationen och frågar om hon kan ringa till Älvsjö station och fråga om dom fått in någon telefon men det hade dom inte. 
När jag går hem så ringer min telefon och det är en kvinna vars man har hittat Leos telefon på tåget. Så Leo och tindra åkte och hämtade den.
Vilken tur att det finns människor som dessa. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)