.

.

fredag 14 januari 2022

Vilken dag.

Den har varit sinnes sjuk från start till mål men jag skrattade iaf bär jag berättade allt för Robin när jag kom hem.
Först var vi hos veterinären med Tuffs och det gick bra, han kommer inte att dö och det är huvudsaken så nu kan jag äntligen sluta oroa mig.
Sen efter jobbet åker vi till Ica maxi för att tuffs mediciner inte finns i skogås. Veterinären var så snäll att han kollade upp det åt mig. 
Först ska jag springa in på biltema och köpa en lampa. Men dom hade byggt om så efter en stund bad jag en personal om hjälp. Jag säger att jag vill ha en batteridriven lampa med rörelsesensor och visar hur stor den är. 
Jaha en ficklampa säger han. 
Nej det är en lampa med tre batterier i som man kan hänga på väggen. 
Jaha en sån man sätter i eluttaget säger han då. 
NEJ MED BATTERIER säger
Hummmm säger han och kliar sig på hakan. 
Skit it säger jag och går 
Jag hittar lampan men hittar inte kassan när jag äntligen kom till kassan var jag vansinnig. 
Så in på Ica maxi och där var det samma kaos. Dom hade byggt om och i kassan sprang jag in i en genomskinlig grej som dom hade hängt upp. Vem fan hänger upp genomskinliga saker i huvudhöjd?
Sen skulle vi hämta nelli på vägen hem men då ville hon inte gå hem så då fick vi vända och åka hem igen.
Altså jag dör 😂😂😂😭

Tuffs när han väntar på att veterinären ska komm

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)