.

.

fredag 21 januari 2022

Jag känner mig så himla ledsen idag. Jag vet inte varför. Jag tror att det beror på att vi fick det bekräftat Igor att Nelli verkligen har corona och jag hörde Robin hosta flera gånger i natt. Jag är rädd att han ska få det och isf är det mitt fel för att vi inte har varit tillräckligt försiktiga.
Man vet ju inte hur sjuk han kan bli. Jag mår dåligt men inte värre än nån annan gång som jag har varit sjuk men det beror troligen på att jag är vaccinerad men det är inte Robin.
Och nu har jag ångest över att jag inte har försökt mer att hitta en tid till honom. 
Jag har tittat men det har inte funnits några tider. Och sen har jag glömt för att det jämt är så mycket som händer här hemma
Jag tycker så synd om Nelli, hon klarar sig själv hela dagen. Hon ligger i sin säng och spelar och tittar på paddan och jag känner mig så elak för varje gång hon vill visa saker eller berätta nåt så orkar jag inte lyssna eller titta för att jag mår så dåligt och nu har det varit så i 3 dagar. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)