.

.

fredag 3 december 2021

Värdens bästa jobb.

Idag är det fredag och jag kan inte påstå att jag är glad över det. Jag hade lätt kunnat jobba i morgon också.
Idag har var kul men också värdens konstigaste dag. Vi avslutade veckan precis som vi började med elfel i nya huset så vi kunde inte komma in så vi fick gå och sätta oss med 3 klasser i korridoren i ett annat hus och vänta och när dom fick upp dörrarna var det bara en kvart kvar till rasten.
Idag var det ännu fler barn sjuka så jag hade bara 7 elever. 
Och efter lunch kom skolsyster och hämtade 4 av dom för corona vaccination jag frågade om personalen också fick vaccinera sig och hon sa att jag kunde gå ner och fråga när jag slutade. Så det gjorde jag och det var inga problem och jag fick sprutan på en gång så jag behövde inte ens vänta. 
Så var det klart. 
När jag kom hem spelade jag among us med Robin och Nelli och sen åt vi middag och sedan åkte Robin och tittade på hockey och jag och Nelli gick och la oss och läste första sagan i årets julkalender bok.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)