.

.

måndag 27 december 2021

Måndag

Idag är den första bra dagen på lovet...
Efter frukosten gick Nelli hem till Tuva och lekte och jag gick hem och tränade.
Jag sa till Robin att jag tyckte att det var taskigt att dom fick choklad i julklapp men inte jag, men jag fick hantlar i alla fall.
Ja fatta piken säger Robin. Jävla unge jag ska äta upp hans choklad. 
Men iaf jag tränade och städade fixade och sedan hämtade jag Nelli. 
Jag har velat ha rosa led blockljus jätte länge och idag hittade jag på ÖoB av en slump så vi åkte till Farsta och köpte ljus och jag gick den storslagna idén att vi skulle äta McDonald's till middag för det har vi inte gjort sedan Micke flyttade. Men jag var sugen på Kina men jag skulle köpa mcdonalds till nelli och Robin MEN dom hade stängt mcdonalds i Farsta för alltid, helt sjukt så vi fick åka till en annan. 
Men slutet gott iaf barnen fick McDonald's och jag Kina mat och vi tittade på en jätte rolig tecknad film. 
Nu ligger vi i soffan och tittar på hockey och ska strax sova. 

Ljusen jag fick av mormor passar jätte bra med tomten i grått. 
Jag köpte ett rött blockljus som passar när det är jul. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)