.

.

tisdag 10 oktober 2023

Sjuk igen.

Gud jag är så trött på att vara sjuk.
Jag var hemma i 2 veckor och så var jag och jobbade förra veckan och det var så otroligt kul att vara tillbaka. Jag saknar barnen så mycket när jag är hemma. 
I torsdags så mådde jag jätte dåligt när jag kom hem och det sved i ögonen så jag tog tempen och hade 38 grader. Men i fredags mådde jag okej så jag åkte och jobbade. Hela helgen har jag vilat och så i måndags vaknar jag med feber och så fruktansvärt ont i kroppen och i huvudet så nu ligger jag här igen. 
Och eftersom vi är Sunes familj så går allt så bra för oss. 
I söndags började min telefon krascha. Och i måndags så funkade den knappt alls. Jag ringde till företagshälsan eftersom jag måste ha förstadagsintyg. Efter en timma får jag ett sms att dom har ringt och att jag får återkomma. Jag ringer upp dom igen och provar att ringa till min telefon och den ringer så jag lägger mig i soffan och väntar. Efter en timme får jag ett sms att dom har ringt igen. Då kommer jag på att jag kan ringa från hem telefonen efter 40 minuter ringer dom upp men då har förmiddagens tid tagit slut så jag får återkomma kl 14.
Idag fungerade inte telefonen alls så jag ringde till pappa och fråga om han kunde köra mig till elgiganten för att köpa en ny telefon och då insåg jag att jag bara hade 215kr på kontot så jag tömde mitt sparkonto och åkte. Efter 20 minuters kö blev det min tur och då slog det mig att jag kan fråga honom vad han tyckte om telefonen han föreslog att vi skulle göra nån återställning och nu fungerar den igen så jag slapp lägga alla mina sparpengar på en ny telefon.
Tack gud för att jag har nån tur iaf. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)