.

.

onsdag 25 oktober 2023

Vilken natt

Nelli mådde ganska dåligt i går. Men i natt började hon hosta oavbrutet så vid 2 30 gick jag upp och hämtade hostmedicin till henne,då inser jag att Leo är vaken och och sitter och spelar heli sjukt. 
Nelli ville ligga på soffan och sova så hon kunde se på tv. Och efter ett tag hörde jag faktiskt att hon slutade hosta. ❤️
Vid 5.15 väckte hon mig för hon behövde kräkas.  Vid halv tre gav jag henne en Alvedon för läkaren sa till mig att det hjälper mot hosta.  Så när hon hade slutat kräkas gav jag henne en Ipren eftersom Alvedon tydligen inte hade hjälpt mot febern. 
Vid sju vaknade jag av att Robin gick upp. 
Och kl 8 började nåt sorts arbete utanför 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)