.

.

söndag 29 oktober 2023

Söndag.

Idag åktebNelli och Tindra iväg och ittade på när leo spelade match.
Det var lite kul för jag vaknade 9 och gick upp då såg jag att Leo hade smsat och bett mig väcka honom 9 så jag gick upp och väckte dom och smsade till  Nicke och fråga när han skulle hämta dom. 
Då tittar jag på mobilblogga som är 8.03 och inser att Idag är det tydligen vintertid. Då svarar Micke att han kommer 9.15. Vilken jävla tur. 
Jag gick en långpromenad med tuffs. Åt frukost, tittade på datan och sov inågra timmar. Sen gick jag på en promenad till i 45 minuter  men utan Tuffs för han orkar i te gå så länge. 
Det var så otroligt skönt. Jag har inte orkat gå en långpromenad på flera veckor.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)