.

.

onsdag 18 augusti 2021

Första dagen i 1an

Jag lämnade Nelli straxt innan 8 i morse. Det var redan kö utanför dörren när vi kom. 
Nelli var så glad och sa hej då och försvann. 
Sen hämtade jag henne kl 2 då var hon nere i matsalen och åt mellis. Men jag fick leta en stund eftersom vi inte hade fått någon information alls vart dom skulle vara på fritids. 
Nelli var ännu gladare än i morse och sa att det var den bästa dagen i hennes liv. 
Jag däremot har så ont i huvudet och är så trött, men jag sov riktigt dåligt i natt, men så är det jämnt när det händer något som är annorlunda då kan jag inte sova natten innan. 
Men det var jätte kul på jobbet och det känns jätte bra. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)