.

.

tisdag 17 augusti 2021

I morgon är det dags..

Det är så kul, Nelli är så sjukt glad över att börja skolan i morgon..
Jag hämtade Nelli hos Alexa efter jobbet och hela vägen hem pratade hon bara om hur kul det ska bli att gå till skolan i morgon. 
Hela kvällen har hon varit speedad och sjungit i morgon börjar jag ettan.
Hon kunde inte ens somna för att hon bara låg och tänkte på det. 
Vi har haft mys kväll med Korv och pommesfrites, glass och kladdkaka och en jätte bra film. 
På ett sätt känns det sorgligt att sommarlovet är slut men jag och Nelli är iaf glada över att skolan börjar i morgon. 
Det kommer kännas konstigt på jobbet i morgon när det helt plötsligt är massa barn där. Idag var det bara vi personal som packade upp saker. 
Men jag är så sjukt trött fast jag inte gjort så mycket, konstigt. 
Men det kändes så otroligt bra, läraren jag ska jobba men är så himla bra hon är snäll, glad, trevlig och det känns som vi kommer bra överens.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)