.

.

onsdag 4 augusti 2021

I dag vaknade jag vid 7 och lyckades såklart väcka Nelli som borde sova längre eftersom hon somnade vid 21.30 igår.. 
Vi åt frukost och tittade på sommarlov tillsammans med Leo sen gick vi ut med Tuffs och cu hade lite och sedan gick vi till centrum för att hämta ut paket och så köpte vi glycerol för vi ska prova att göra egna såpbubblor. Ett av paketen var till Leo, en tröja som han köpte för sina födelsedags pengar. 
När vi kom hem öppnade vi Nellis paket som var ett petshops sjukhus och hon började så klart leka med det på en gång och jag gick ut på balkongen för att läsa lite men som vanligt varje gång jag sätter mig kommer alla moln. 
Helt sjukt faktiskt. Det var knappt några moln alls när vi gick hem från centrum. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)