.

.

måndag 8 november 2021

Första dagen på jobbet


Jag vaknade flera gånger i natt men så är det alltid när jag ska göra något nytt. Och det var ju något nytt att lämna Nelli på fritids och åka och jobba idag, för jag har varit hemma i 2 veckor, först vabbade jag och sen var jag sjuk.
Men jag var pigg ändå när klockan ringde men det var inte Nelli trots att hon somnade i tid. 
Idag flyttade vi in i nya huset och det var total kaos det tog 3 timmar innan vi hittade elevernas saker men utsikten från klassrummen är otrolig. Vi ser både Kaknästornet och globen. Det är så vackert. 
Jag mår ganska okej fast jag har lite feber. Så nu tittar jag och Nelli på film och vilar lite innan det är dags att börja med middagen. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)