.

.

tisdag 9 november 2021








I går frågade Nelli om jag kunde väcka henneefter att jag hade gjort frukost så jag väckte henne 7.15 å vad trött hon va trots att hon somnade åtta i går. 
Vädret är så sjukt när vi åkte i morse var det 2 minus och när jag skulle hem så regnade det. 
Jag hade sån satans huvudvärk när jag kom hem, och så hittade jag leo i sängen som hade sovit hela dagen för att hans alarm inte hade ringt. Så jag gjorde frukost till honom, lunch till mig och sen gick jag och hämtade Nelli. 
Halv tre kom micke och hämtade oss för vi skulle på möte i hans skola och jag hann precis träffa Robin när han kom hem. 
Han var så glad för han hade fått alla rätt på ett prov och då får man en acdc tröja så han visade den och sen åkte vi 





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)