.

.

fredag 5 november 2021

sån himla bra dag.

I dag har varit en sån himla bra dag trots att jag mår dåligt.
Först var jag hos doktorn men det gav inte så mycket. Sen gick jag och Nelli på vår vanliga cykelpromenad. När vi kom hem duschade Nelli och åt lunch och sedan åkte hon iväg med mormor och morfar och köpte gummistövlar, tittade på hästar och massa annat. Under tiden spelade jag med Robin och han tyckte det var så kul, han ville verkligen inte att vi skulle sluta spela så vi gjorde en deal att om han handlade och gick ut med Tuffs medans jag lagade middan så kunde vi spela en stund till.
Sen åt vi tacos och såg en jätte bra film och Robin sa att det var nästa dagen på lovet. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)