.

.

söndag 21 november 2021

Som vanligt känns det inte som tiden räcker till men det hör inget. Det har varit en bra dag ändå.
I morse år vi frukost med Robin vid 8.30.
Jag kan inte minnas när han åt frukost med oss senast.
Sen frågade han om jag ville följa med ner och titta när han spelar så det gjorde jag och Nelli.
Sen gick vi ut med Tuffs och sen gick vi ioch handlade. Tror aldrig vi har varit och handlat så tidigt. 
Nelli gick hem till Alexa och leka och sen åkte Robin och Leo iväg med Micke och tittade på innebandy och jag tänkte att nu hinner jag göra massor innan jag ska hämta nelli men jag hann bara fixa naglarna och sen var det dags att hämta henne och då var marken vit av snö. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)