.

.

måndag 1 november 2021

Vi fortsätter att öva

Det har gått så bra för Nelli att cykla så jag föreslog att vi skulle ta fram Leos cykel för hennes är för liten. Hon tyckte att det var jätte kul ända tills hon skulle cykla då började hon gråta och ville inte alls prova. Jag sa att det kan inte hända något för när hon sitter på sadeln så kan hon sätta ner båda fötterna i marken.
Tillslut sa jag att jag går inte hem förrän du har provat. 
Så jag gick och höll i henne hårt och efter en stund slutade hon gråta och efter en liten stund till sa hon att jag kunde släppa och sen cyklade hon iväg hur bra som helst. Och vi var ute en bra stund och cyklade och hon sken som en sol och var så stolt. 
Knäppa unge 😂

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)