.

.

onsdag 22 maj 2019

Ingen napp

I tisdags kväll när vi skulle gå och lägga oss hittade jag inte nappen. 
Så jag gick ner igen och fortsatte leta och tillslut hittade jag den men när jag kom upp så sov Nelli.
Jag la nappen under madrassen utifall hon skulle vakna på natten och gråta men det gjorde hon inte.
Nästa kväll när vi gick och la oss frågade hon om jag hade hittat nappen och jag sa nej.
ÅÅÅ sa hon, nu kommer jag inte kunna somna, men Nelli somnar alltid jätte fort. Utan att överdriva så tar det ibland en minut från att vi har sagt god natt tills hon somnat.
Och nu gjorde hon likadant, jag hann tänka tanken att undra om hon kommer kunna sova utan nappen så hörde jag att hon sov.
I kväll gick det också jättebra.
Nelli valde en bok och sedan somnade hon.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)