.

.

lördag 4 maj 2019

Världens bästa dag


Idag fyller mamma år.
Tyvärr har killarna innebandy cup, men planen var att jag, Nelli och Leo skulle gå till mamma eftersom han inte kan spela pga handen. Men jag hade missat att cupen var i Farsta och det insåg jag när dom skulle åka på morgonen. Så jag frågade pappa om han kunde skjutsa mig och Nelli till farsta och det gjorde han så jag morfar och Nelli åkte dit och tittade på Robin när han spelade sen åkte vi hem och hämtade tårta och paketen och åkte hem till mamma och pappa och firade hennes födelsedag. Robins andra match såg Leo och morfar på datan men sen ville Leo åka dit och titta på den tredje matchen.
Jag och Nelli stannade kvar och umgicks med mormor och det var jätte kul för det känns som man aldrig hinner umgås längre, pappa träffar jag lite kort när han hämtar mig på jobbet eller hämtar och lämnar Nelli eller Robin, (han hämtar Robin efter hans handbollsträningar eftersom det har varit så mycketskit i skogås ett tag nu så jag vill inte att han råkar ut för något)
Efter cupen kom Micke och Robin också dit och fikade lite.















vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)