.

.

lördag 18 maj 2019

Nellis födelsdag

Jag bad Micke att väcka mig för om jag ställer larm så kommer ju Nelli också att vakna.
Han skulle väcka Robin och Leo 8.15 och sedan mig, jag vaknade innan dom skulle väcka mig och Nelli började röra på sig och jag låg och var jätte nervös att dom inte skullehinna  komma innan hon vaknade men jag vågade inte gå upp ur sängen heller för ofta vaknar hon när jag går upp hur tyst jag än smyger.
Men dom hann komma innan hon vaknade, vi sjöng ja må hon leva och sen fick hon öppna några paket i sängen. Hon hade nämligen önskat att hon skulle få leta efter sina paket för hon tyckte det var så kul att leta efter påskäggen. 
Robin och Leo tycker att det är så kul att få ge henne saker så dom fick ge några små paket och varsitt lite större paket, som var ett barbie hus och frost lego.
Sen gick vi ner och hon fick leta efter sina paket. Det första hon såg var såklart barbie flygplanet och sedan paketet med Luvabella dockan som jag lagt i hennes vagn.
och det var så kul när hon öppnade paketet med Luvabella för hon bara skrek och kramade dockan.

Först tänkte jag inte köpa den för jag tycker den är så himla ful och i affären kostar den 999 kronor.
Men så hittade jag den billigt på Facebook och velade länge ändå men så tillslut köpte jag den och så kom den igår och det var så roligt för när vi gick och la oss så frågade jag vad hon hoppades mest att hon skulle få i morgon och då sa hon Luvabella och elsa lego.

Sen gick vi och åt tårta, det tycker jag också var kul för hon måste vara det enda barnet som inte vill öppna alla paket på en gång.
Sen letade hon efter några flera paket men sen ville hon bygga ihop Frost is slottet, och sen gick det åt …..
Robin la sig snällt och började bygga ihop legot sen bytte Leo av och fortsatte bygga och det var jätte mysigt att Leo kom och var med och hjälpte henne men sen av någon anledning blev hon jätte arg och ledsen och grät och skrek att det var inte ett sånt frost slott hon ville ha. Hon grät och skrek hur länge som helst.
Men sen kom Robin och frågade om dom skulle leta efter några fler paket och då blev hon glad.



















vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)