.

.

torsdag 30 maj 2019

På väg till Falun

I morse åkte Micke Robin och Leo hemmifrån vid 8 för att åka till Solnahallen och därifrån ska dom åka buss till Falun med laget och flera andra lag ifrån AIK.
Jag och Nelli åkte med Richards mamma och pappa och lilla syster.
När vi kom fram handlade vi lite inne i alun men alla butiker stängde 16 eftersom det var kristihimmelfärd men vi hann iaf köpa ett paket med Frost trosor och det var det vi skulle ha. Sen svängde vi in på Mc Donalds och åt lite grann innan vi åkte till hotellet och släppte av väskorna och sedan var det dags för innebandy match.




Sen åkte jag och Nelli och åt middag med laget och sedan gick vi till hotellet för att packa upp våra saker eftersom de hade en väldigt sen kvälls match.
Vi satt på rummet lite grann sen ville Nelli gå ner och äta middag IGEN...
Så det gjorde vi. 
Maten var ingen höjdare men vi hade ju redan ätit. 



Sen gick jag och Nelli tillbaka till hallen för att se killarnas match som började 22, när vi kom fram till hallen sov Nelli och hon sov genom hela matchen och hela vägen tillbaka till hotellet sen klädde jag av henne och bar henne till sängen.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)