.

.

fredag 31 maj 2019

Innebandy cup Falun

Hotell frukost.
När vi kom ner på frukosten hade de varken pannkakor eller våfflor, total besvikelse...
Men jag frågade en i personalen så han fixade pannkakor åt Nelli.
Men.... hon tyckte det var så gott med prinskorv så hon orkade nästan inga pannkakor alls.

Sen gick vi en promenad till ica maxi och där utanför vårt hotell stod AIK bussen parkerad så såklart var vi tvungna att ta kort med den.
På väg tillbaka.
Vi tog kort på hotellet för att det är coolt att det är byggt som hoppbacken.
Sen gick vi bort till arenan och åkte med killarna på lunch och då fick vi åka i Aik bussen jag tror att Nelli var nästan lika glad som jag och jag tror att killarna också tyckte att det var jätte kul.










Och till Nellis stora lycka så hittade hon en hundvalp i Aik rummet. Jag frågade ägaren om Leo hade sett en och hansvarade att han hade lekt med den hela dagen.






vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)