.

.

måndag 29 april 2019

Bättre än så här kan man inte ha det.



Eller jo det kan man, det kunde vara 25 grader varmt så vi kunde bada i poolen.
Idag sken solen på balkongen (fast vindarna var riktigt kalla) Nelli och jag gick ut på balkongen för att hon fick syn på en fågelmat i köks skåpet så vi gick ut på balkongen och satte upp den.
Då sa hon att hon ville äta frukost på balkongen så då fick hon göra det.

Nelli är så himla rolig och gullig.....  Många gånger under förra sommaren så ville Nelli äta på baksidan eller på balkongen och då brukade jag ta med böcker och läsa för henne. (började säkert som en muta för att hon skulle äta)
Så idag när hon skulle äta så sa hon vänta ett tag och försvann in, så kom hon ut med något bakom ryggen och sa -du vet vad jag har..... Men jag trodde att det var solglasögon men så tog hon fram en bok och sa- Du vet ju vad vi alltid gör när vi äter här...…. 

Sen gick Nelli och jag ut med Tuffs och plockade lite blommor.
Idag är dagis stängt pga studiedag så hon är hemma och när jag ska åka och jobba kommer Micke hem.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)