.

.

tisdag 30 april 2019

valborg

Jag, Micke, Robin och Nelli åkte ner till Majbrasan men Leo stannade hemma. Han gillar inte Valborg och elden så han stannade hemma och tittade på hockey istället.
Brasan var lite annorlunda..... man hade bestämt sig för att elda upp några dörrar. Men resten var som vanligt, den blev jätte stor, och brann upp på en halvtimma.
Så fort vi kom dit ville Nelli äta, trots att det sista vi gjorde innan vi åkte var att äta middag. Så vi köpte en korv men drickan var slut. Nelli tjatade och tjatade om dricka så jag gick till ett annat ställe och ställde mig i kö och när jag äntligen kom fram var drickan slut där också, jag höll på att bli galen men jag tog en mugg med mjölk i till Nelli ist.
Sen började Nelli frysa och ville åka hem, men grannen fick henne på tillfälligt bättre humör men sen ledsnade hon igen.
Det var så roligt för när vi gick från bilen sa Micke, -satte du på henne overall? som om hon skulle svettas men ändå frös hon sen.
Robin träffade några kompisar och försvann iväg själv ett tag.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)