.

.

lördag 13 april 2019

Dekorplast

Idag fortsatte jag med dekorplasten. Först undrade jag hur jag skulle få in den bakom fläkten, sen kom jag på en smart lösning, jag trädde in den bakom med skydds pappret på och sedan drog jag sakta av pappret medans jag gnuggade fast plasten. Men så blev det snett iaf och jag fick dra loss typ 20 gånger men det blev snett iaf och jag lyckades inte förstå varför då plasten satt helt rakt till mitten av fläkten. Det blev okej tillslut men jag undrar ändå varför det blev snett helt plötsligt.

Kaklet syns pytte lite i överkant och så klart så kom det fram en liten bit blå vägg när jag tog bort en gammal sladdhållare som suttit på väggen men det får jag måla över med lite färg.
Varje gång man gör någonting så att en sak blir fin så blir allt annat jätte fult.
Som när jag satte på vit dekorplast på köksbänken då syntes det att skåpluckorna hade gulnat då bänken var kritvit.
Samma sak nu, när väggen blev fin så var bänken fruktansvärt ful så jag ska köpa mer vit dekorplast och sätta på bänken.

















vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)