.

.

torsdag 18 april 2019

Världens stressigaste dag.

Jag började dagen med att gå till vårdcentralen för att jag har haft ont i öronen länge.
Men jag fick gå hem igen för dom hade för många i kö redan men hon sa att jag kunde prova att komma tillbaka vid ett igen. Så jag gick hem och spelade bandy med Leo och sopade altanen med Nellis hjälp och hon ville ät lunch på baksidan så det fick hon. Hon tyckte det var jätte kul att sitta på altangolvet och äta.
Sen gick jag tillbaka till vårdcentralen och tydligen hade jag eksem i hörselgången och nån inflammation så hon stoppade in nån jätte liten pinne i örat som jag ska ha i tre dagar men jag tyckte att det var så läskigt när hon skulle stoppa in den pytte lilla grejen i mitt öra så jag var helt skakis när jag kom hem.
Och när jag kom hem var det dags att åka med Robin och Leo på deras innebandy träning så dom fick turbo äta varsin korv med bröd och sen åkte vi.

Det var en annorlunda träning med lite barn och efteråt så stannade några kvar och spelade lite så då fick Nelli också spela lite och skjuta på målvakten.













vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)